بهترین مشاوره تلفنی، مشاوره روانشناسی تلفنی| مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

مشاوره روانشناسی تلفنی، در میان مردم طرفداران زیادی دارد، در روش مشاوره تلفنی هزینه بسیار کم می شود و به صرفه است و می توانید به راحتی با متخصصان ارتباط بگیرید و مشکلات روانشناختی خود را حل نمایید.

مشاوره تلفنی در میان مشاوران از محبوبیت خاصی برخوردار است و بسیاری از افراد که قادر به مشاوره حضوری نیستند می توانند از خدمات درمانی مشاوره تلفنی بهره مند شوند. اگر چه سابقه روش تلفنی روانشناختی طولانی مدت است اما هر روزه شاهد پیشرفت و بهبود روش های آن هستیم.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان با ارائه انواع روش های مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره مجازی و مشاوره حضوری به مردم ایران خدمت رسانی می کند و برای حل مشکلات آن ها راهکارهایی را بیان می کند.

چرا مشاوره روانشناسی تلفنی از مرکز ستاره ایرانیان

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان چندین شماره را به خدمات مشاوره روانشناسی  تلفنی اختصاص داده است تا هم وطنان با مشاوره تلفنی راحت تر به حل مشکل شان بپردازند در این شرایط خدمات مشاوره متناسب با کیفیت بالای خدمات روانشناسی می باشد و بسیار مقرون به صرفه است زیرا مشاوره تلفنی روانشناسی توسط مشاوران حضوری با تجربه انجام می شود.

مشاوره روانشناسی تلفنی ویژگی های مشاوره حضوری را ندارد و به همین دلیل مشاوره تلفنی بسیار مهم است و باید توسط افراد مجرب با دانش و توانایی بالای روانشناسی انجام شود اگرچه بسیاری از مشاورانی که با مشاوره تلفنی ارتباط دارند در ادامه تمایل به مشاوره حضوری دارند اما توجه داشته باشید که کیفیت مشاوره تلفنی روانشناسی باید به اندازه کافی بالا باشد تا نیازهای مشاوره فرد را تامین کند و او را به پاسخ لازم برساند.

روش انجام مشاوره روانشناسی تلفنی

روند مشاوره تلفنی به این صورت است که متقاضی به یکی از شماره های مرکز تماس گرفته و به مشاور متصل می شود و طی 5 تا 20 دقیقه سوال و اطلاعات لازم را به مشتری می دهد و بعد از این که مکالمه اش به پایان رسید مشاوره اطلاعات او را تجزیه و تحلیل می کند و راهکارهای لازم را در اختیار او قرار می دهد.

در مرحله بعد تمام ابعاد و روند مشاوره تلفنی برای فرد مشخص شده و به او اطلاع داده می شود تا فرد در خصوص تماس و پیگیری موضوع برای جلسه دومش اقدام کند در مرحله دوم اطلاعات و دستورالعمل هایی برای برآورده شدن درخواست فرد از سوی مشاور بیان می شود در صورتی که فرد به  ادامه مشاوره تلفنی تمایل داشته باشد در جلسه دوم اطلاعات کافی و لازم به او داده می شود در بسیاری از اوقات فرد اطلاع صحیح و کافی و روشنی در مورد وضعیت خود ندارد در این شرایط توصیه می شود تا حداقل یک جلسه حضوری برای او انجام شود.

مرحله اصلی مشاوره روانشناختی غیرحضوری

در زیر مراحل اصلی روش مشاوره تلفنی بیان شده است در این شرایط ستاره ایرانیان بهترین مشاوره تلفنی روانشناسی را بیان می کند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

  • تماس تلفنی فرد با مرکز و تشکیل بانک اطلاعاتی برای مراجع
  • انجام مشاوره تلفنی توسط مجرب ترین مشاور مرکز و دریافت اطلاعات اصلی و مهم در مورد مراجع
  • مشاور اطلاعات را مورد بررسی و آنالیز قرار می دهد و تصمیم گیری های صحیح در مورد راه حل ها و نحوه ادامه مشاوره
  • ارائه نتایج اولیه بررسی مشاور به فرد و ارائه راهکارها و توصیه های مشاور به فرد
  • یک جلسه مشاوره حضوری در صورت تمایل فرد برای دریافت اطلاعات کامل در مورد مشاوره فرد
  • برنامه ریزی مشاور برای ادامه درمان به صورت مشاوره تلفنی با حداقل هزینه و ایجاد فایل درمانی برای فرد

یکی از بهترین روش های بی نقص مشاوره، مشاوره تلفنی می باشد و آسان ترین روش است و همه افراد و بیماران و مراجعین در هر زمینه ای می توانند با مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص در ارتباط باشند به طوری که این روش حداقل هزینه و وقت را برای مراجعین به دنبال دارد.

مزایای روش مشاوره تلفنی روانشناسی

بر اساس بررسی ها و پیگیری های انجام شده مراجعانی که از مشاوره تلفنی استفاده می کنند تقریبا همه آن ها بعد از مشاوره میزان بار روانی آن ها به شدت کاسته می شود این اولین و مهم ترین ویژگی مشاوره تلفنی می باشد.

مشاوره تلفنی در بیش ترین ساعت روز و در برخی از موارد به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی می باشد این امر میزان تطابق زمان مشاوره را با نیازهای مشاوره ای افراد به میزان زیادی افزایش می دهد، هم چنین در این روش فرد در هر موقعیت جغرافیایی که قرار بگیرید می تواند از مشاوره روانشناسی تلفنی استفاده کند.

هم چنین مرکز مشاوره ستاره ایرانیان به مراجعان خود این امکان را می دهند که با ایجاد فایل درمانی حتی سال ها بعد از درمان به عنوان مراجعه کننده به صورت دوره ای حضور داشته باشند و از اشتراکان ویژه مشاوره بهره مند شوند. استفاده از این روش معمولا درمان ادامه داری می باشد که باعث می شود درمان های روانشناسی با ماهیت طولانی  مدت تحت پوشش آن قرار گیرد استفاده از مشاوره تلفنی روانشناسی و یا روانشناختی یک روش کارآمد و ارزان و البته پیشرفته برای همه افراد می باشد.

مشاوره روانشناسی تلفنی ستاره ایرانیان

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان به صورت تلفنی و حضوری پاسخ گوی سوالات شما در زمینه های مختلف می باشد از جمله مهم ترین مشاوره های تلفنی آن مرکز روانشناسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده

زمانی که فرد با مشکلاتی هم چون ارتباط با همسر، طلاق عاطفی، برخورد در مقابل رفتارهای منفی همسر، رفع چالش های زندگی زناشویی و غیره رو به رو می شود می تواند از طریق مشاوره خانواده آن ها را مورد بررسی قرار دهد و چالش های  موجود در ارتباط با محیط خانواده و اعضای آن در مشاوره تلفنی خانواده مطرح شده و قابل رسیدگی می باشد.

2. مشاوره روانشناسی تلفنی طلاق

زمانی که در زندگی مشترک به مشکل خوردید و تصمیم به طلاق گرفتید قبل از طلاق حتما با مشاوره تلفنی ارتباط برقرار کنید تا علت های شما برای طلاق را مورد بررسی قرار دهد، زیرا مشاوره تلفنی به عنوان فردی بی طرف و با تجربه می تواند در این خصوص کمک بسیاری به شما کند و در صورتی که امید به زندگی و اصلاح روابط زن و شوهر وجود داشته باشد راهکارهای عملی ادامه می دهد هم چنین در مورد مسائلی که بعد و کاهش آسیب های آن بر خود و فرزندتان راهنمای لازم را انجام می دهد.

3. مشاوره تحصیلی

زمانی که در مورد مسائل تحصیلی به مشکل خوردید می توانید با مشاوره تلفنی در ارتباط باشید و هم در خصوص موضوعات زیر از آن ها راهنمایی بخواهید.

  • انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه، کارشناسی ارشد و دکتری
  • مصاحبه دکتری
  • تغییر رشته تحصیلی در مقاطع مختلف
  • انصراف از دانشگاه
  • تحصیل بدون کنکور
  • تحصیل در خارج از کشور
  • افت تحصیلی
  • ترک تحصیل
  • مشکلات یادگیری و کاهش استرس و اضطراب در تحصیل
  • مشاوره روانشناسی تلفنی ازدواج

در صورتی که زمان ازدواج شما فرا رسیده باشد مشاوره تلفنی ازدواج در زمینه قبل از ازدواج جهت انتخاب همسر و بعد از آن در رابطه با زندگی مشترک راهنمایی می کند، در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان می توانید سوالات خود را در ارتباط با موضوعات مختلف بیان کنید و بهترین و مناسب ترین پاسخ ها را دریافت نمایید.

4. مشاوره روانشناسی، مشاوره جنسی

در مشاوره جنسی می توانید کژکاری ها و مشکلات زناشویی خود را هم چون زود انزالی، دیر انزالی، بی میلی جنسی، بیماری های مقاربتی، خودارضایی را مطرح نمایید هم چنین برای این که مشاوره جنسی لذت بخشی داشته باشید می توانید آموزش های لازم در زمینه برقراری رابطه جنسی صحیح و لذت بخش و تکنیک های جنسی را یاد بگیرید.

5.مشاوره روانشناسی، مشاوره کودک

مشاوره کودک یک نوع مشاوره روانشناسی می باشد که بر روی کودکان و نوجوانان تمرکز دارد، مشاوران کودک در موضوعات زیر راهکارهایی را بیان می کنند:

  • درمان اختلالات دوران کودکی
  • آموزش های لازم در مسیر تربیت فرزندان
  • آموزش های لازم در جهت ارتقای سلامت روان کودکان و نوجوانان
  • مشاوره روانشناسی، مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره ترک اعتیاد، علل گرایش به اعتیاد را مورد بررسی قرار می دهد و در زمان ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر به صورت گام به گام  و تلفنی کمک می کند، شما می توانید تمام مشکلات در رابطه با اعتیاد خود و نزدیکانتان را با مشاوران مجرب و آموزش دیده در میان بگذارید و از آن ها راهنمایی بخواهید، در این خصوص مشاوران ترک اعتیاد با رویکرد درمان نگهدارنده شما را راهنمایی می کنند و خطر بازگشت به اعتیاد را بعد از ترک کاهش می دهند.

6. مشاوره خیانت

خیانت یکی از مسائلی است که فشار روانی بسیاری بر روی فرد ایجاد می کند و زمانی که فرد با خیانت مواجه می شود خشم و اضطراب بسیاری را تجربه می کند و لازم است در این شرایط با فردی با تجربه صحبت کند البته توجه داشته باشید که صحبت کردن با دوستان و آشنایان چندان مفید نیست ، زیرا این افراد با دادن راهکارهای غیر اصولی مشکلات شما را بیش تر می کنند در این شرایط باید از مشاوران متخصص و با تجربه کمک بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی ستاره ایرانیان این امکان را فراهم می کند تا در کم ترین زمان با مشاوران در ارتباط باشید و بتوانید مشکلتان را مورد بررسی قرار دهید.

7. مشاوره فردی

در مشاوره فردی مشکلات و اختلالاتی که فرد درگیر آن می شود مورد بررسی قرار می گیرد و درمانگر سعی می کند ریشه این مشکلات را پیدا کرده و با علت یابی مشکلات آن ها را درمان کند، مواردی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات شخصیت نمونه های مرتبط با مشاوره فردی می باشند که می توان آن ها را از طریق مشاوره تلفنی فردی مورد درمان قرار داد.

8. ارتباط با جنس مخالف

ارتباطات عاطفی و رابطه ای بخش مهمی از زندگی افراد می باشند و می توانند مشکلات و درگیری های ذهنی زیادی برای افراد به وجود آورند در صورتی که افراد روابط سالم تری داشته باشند می توانند زندگی شادی را برای خود رقم بزنند برای داشتن روابط سالم لازم است تا راهکارهای حفظ رابطه و تقویت آن را یاد بگیرند تا بتوانند به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کنند، در این زمینه متخصصان می توانند به صورت تلفنی به شما کمک کنند.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان

امروزه فشارهای روانی و استرس های روزمره بسیار زیاد شده است و افراد نیاز دارند تا از خدمات روانشناسی استفاده کنند اما با توجه به مشغله های زندگی و کمبود وقت و یا مسائل اقتصادی ممکن است چشم بر روی مشاوره حضوری ببندند و از رفتن به مشاوره پشیمان شوند.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان از کادری مجرب و متخصص تشکیل شده است و خدماتی را به صورت حضوری و تلفنی ارائه می دهند.

افرادی که از مشاوره تلفنی استفاده می کنند هزینه کمتری پرداخت می کنند و مسائلی مانند رفت و آمد و معطلی حذف می شود هم چنین توجه داشته باشید که در مشاوره تلفنی کیفیت مشاوره پایین نمی آید زیرا مشاوران همان افراد متخصص و با تجربه مشاوره حضوری هستند و تا جایی که امکان داشته باشد شما را در حل مشکل تان یاری می کنند.

منبع : بهترین مشاوره تلفنی، مشاوره روانشناسی تلفنی| مرکز مشاوره ستاره ایرانیان 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالات متداول

1 -