بازسازی-آپارتمان-کوچک-3

طراحی داخلی آپارتمان یک اتاقه گرم و راحت به همراه پنجره های رنگارنگ و کف پوش چوبی

آپارتمان کوچکی که شما می خواهید ببینید یک آپارتمان کوچک، ولی راحتی می باشد که در استکهلم قرار گرفته است و یک خانه شهری کوچک و شیکی است.

فضای نشیمن اصلی دارای یک فضای ورودی، اتاق غذا خوری و اتاق خواب می باشد که همه آنها در یک مکان قرار گرفته اند.

طراحی کف کوچک باعث می شود که تخت خواب به صورت توکار و در نزدیکی آشپزخانه باشد، ولی این ویژگی باعث جذاب تر شدن این خانه شده است.

قسمت انتهایی راهرو به یک گنجه ای تبدیل شده است که به راحتی می توان وارد آن شد و این شرایط باعث شده است که ساکنان فرصت استفاده از تمامی فضاها را داشته باشند، چرا که گنجه دارای جا لباسی می باشد که متناسب با سقف سازی است.

این فضا، کف چوب فرشی اصلی خودش را حفظ کرده است و این ویژگی یک مولفه زیبایی می باشد و باعث شده است که قرار گرفتن یخچال در گنجه و در راهرو، اهمیت کمتری داشته باشد.

سقف کاری با گچ سفید به همراه نور طبیعی که از پنجره های رنگارنگ بزرگ وارد می شود، باعث می شود که سقف اتاق بلندتر به نظر می رسد.

این آپارتمان مربوط به استکهلم ممکن است کوچک باشد، ولی گزینه های انباری زیادی دارد، همانند گنجه موجود در راهرو که به راحتی می توان وارد آن شد، گنجه ها و انباره های زیر تخت.

این آپارتمان به دلیل داشتن یک دسترسی مستقیم به حیاط، ساکنین را تشویق می کند که بیشترین استفاده ممکن را از هوای تازه داشته باشند، آنها را به بیرون اتاق دعوت می کند که در آنجا وسایل مربوط به حیاط و کباب پزی منتظر آنها هستند. این خانه را در اینجا پیدا کنید و از عکس ها لذت ببرید!

کانون مشاوران ایران در زمینه های روانشناسی، خانواده، ملکی و حقوقی، تحصیلی راهنمایی و مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

نویسنده: آدا تیسو[1]


[1] Ada Teicu

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.