مهم ترین تکنیک های رفتار با پسر مغرور

مهم ترین تکنیک های رفتار با پسر مغرور

غرور چیست و مغرور کیست؟

آیا واقعا غرور خوبه ؟

آیا پسر مغرور جذابه ؟

اصلا ما آدم ها چرا باید غرور داشته باشیم ؟

این سوالاتی است که این مدت ذهنم را مشغول کرده و به شدت انرژیم را گرفته  بود.

دوستم حدود چندماه پیش با پسری فوق العاده مغرورآشنا شده بود از آن پسرهایی روی اعصاب ( البته از نظر من ).

همچنین ازآن مدل پسرای بود که دردانشگاه دخترا واسش سرو دست میشکوندن؛ و از چپ و راست بهش جزوه میدادن و کلی سر کلاس ها هواش را داشتن.

پسر مغرورکلاس مون بعد از چندین ماه به دوستم چراغ سبزنشان داد، چشم تون روز بد نبینه مگه دوست من رو پا بند میشد! کلا میتونم بگم تا یک هفته درآسمان سیر و سیاحت می کرد و ذوق مرگ بود .

بعد از یک ماه از آشنایی شون از من خواهش کرد که با آنها برم کوه ، منم به خاطر دوستم قبول کردم . ولی کاش باهاشون بیرون نمی رفتم از اول صبح، آقا پسرمغرور کلا بهش بی تفاوت بود.

زمان ناهار ما به یک رستوران رفتیم و سفارش غذا دادیم؛ دوستم با ذوق و شوق گفت : پرهام جونم، نوشابه نخوریا! برات ضرر داره.

آقا پرهام هم نه گذاشت ونه برداشت به دوستم گفت : اولا به تو ربطی نداره، دوما دفعه آخرت باشه که به من امر و نهی می کنی.

بعد با عصبانیت میزرا حل داد و از پیشمون رفت.

بنده خدا دوستم با خاک یکسان شد. نمی دونست گریه کنه و یا اینکه از من عذرخواهی کنه اصلا چهره ای دوستم از ذهنم پاک نمیشه.

اونجا بود که فهمیدم زندگی کردن با افراد مغرور( دختر و پسر) سخته .البته باید به موارد پایینم اشاره کرد که مربوط به پسران مغرور است، حتما مطالعه کنید.

پسران مغرور چگونه رفتار می کنند؟

پسر مغرور دیگران را نادیده می گیره و حس خود برتربینی داره و این حس را  با هر کاری تقویت میکنه.

متاسفانه انسان مغرور ضربه روحی زیادی به اطرافیان خودش وارد میکنه و خیلی وقتا این ضربه ها جبران ناپذیره.

شاید براتون جالب باشه که بدونین پسرمغرور لبخند نمی زنه، نظرشم نسبت بهتون نمیگه. درواقع شما نمی تونید حدس بزنین چی در فکرشه!

معمولا پسر مغرور با چهره ای جدی به بقیه نگاه می کنه. به خاطر همینه که همیشه افکار این  نوع پسرها برامون جذابه و جای سوال داره که الان چه نظری داره و دقیقا داره به چی فکر میکنه؟.
پسر مغرور نسبت به لطیفه دخترها بی تفاوت است و اصلا بهشون نمی خنده و هیچ واکنشی هم نشان نمیده و حتی به زبونشم نمیاره که این لطیفه مسخره وبی مزه بود یا نه . پس اگر با چنین موضوعی برخورد کردین ناراحت نشید.

تازه ممکن است  وقتی شما شروع به صحبت کردن می کنین پسر مغرور بلند بشه و آنجا را ترک کنه ، حتی نسبت به صحبت تون بی تفاوت باشه و جوابی نده یعنی کلا خودتون میشید متکلم وحده .

پسر مغرور نسبت به نیازهای خودش واکنش نشان میده و کاری به درخواست و نیازتون نداره.

 مثلا ممکن است شما یک داستان هیجان انگیز و یا غم انگیز ، براش تعریف کنید و او فقط نگاهی بهتون بندازه و بگه :” خوب چه کار کنم ” و یا ” اوکی ” وای که چقدر سخت است که دنیایی از هیجان وغم باشی و این قدر بی تفاوتی ببینی .”.

مردان مغرور و دردسر بی تفاوتی

همانطور که متوجه شدید مردان مغرور هیچ گاه نظرات منفی نمی دهند اما از کلماتی استفاده می کنند که می توان از آن ها هم برداشت منفی و هم برداشت مثبت دریافت کرد.

 وقتی شخصی احساس سردرگمی کند بیشتر به فردی که باعث این سردرگمی شده فکر خواهد کرد و چه چیزی می تواند بیشتر از نظرات دو پهلو باعث سردرگمی دیگران شود؟

مردان مغرور نسبت به هیچ چیز حساسیت نشان نمی دهند. مثلا اگر زنی به او بگوید از محلی که در آن نشسته اند خوشش نمی آید هیچ پیشنهادی برای تعویض آن مکان نخواهد داد و ممکن است بگوید:”سعی کن از این مکان لذت ببری”.

مهم ترین خصوصیات پسران مغرور

مهم ترین خصوصیات پسران مغرور

پسر مغرورهیجان زده نمیشه، چشم هاش ازعشق برق نمیزنه ونسبت به عشق و دوست داشتن شما بی قراری نمی کنه. آن ها چهره ی جدی خودشون را برای سردرگمی شما کاملا  حفظ می کنن.

از دیگر خصوصیات پسران مغروراینکه به هیچ وجه برای انجام کارهاشون نظر شما را نمی پرسن و این اوج خودخواهی شون را نشان میده.

پسر مغرور، اگر ازتون جواب منفی دریافت کنه، حتی اگر به شوخی! شما کاملا شانستون را از دست میدید و او دیگه به هیچ وجه مجدد درخواستش را تکرار نمیکنه و به حسش نسبت به شما  بی تفاوت میشه.

 پس اگر شما خواستگار مغرور، دارین این را مورد تحلیل و بررسی قرار بدین و اینکه به قول قدیمیا آویزونه گوشتون کنین، که پسرهای مغرورحتی درباره همسرآینده شونم با غرورشون، در جدال و جنگ هستن که اصولا،غرورشون پیروزمیدان است .

این مواردی که گفتم فقط چند نمونه از خصوصیات و رفتاری بود که پسران مغروراز خودشون نشان میدن .

آیا انتظار عشق از سمت پسر مغرور برآورده می شود؟

متاسفانه اینم بگم از این پسران مغرورانتظارمهربانی و عشق نداشته باشین البته اینم داخل پرانتز بهش اشاره کنم که اگر بخوان دختری را مجذوب خودشون کنن شور و اشتیاق وحشتناکی از خود نشان می دهند.

 ازدواج تون با یک  پسر مغرور چالش بسیار دشواری را براتون میزنه و مشکلات زیادی را باید پشت سر بزارید، چون این گروه از پسران عادت دارن که همسراشون را به زانو در بیارن و گونه ای برخورد می کنن که انگارعشق و دوست داشتن از جانب زن است و آنها هستن که باید انتخاب کنن که آیا آنها را به کنیزی بگیرن!

 و این محبوب بودن یکی از دلایل اصلی مغرور شدن آنها است. پس بدونید مسیر سختی را انتخاب کردین .

چگونگی رفتار با پسر مغرور

 اولین مطلبی که باید بپذیرین اینه که آنها هیچ توجه و احترامی نسبت به دیگران و شما ندارن.

 اولین توصیه‌ به شما این هست که  با خودتون روراست باشین. قبول کنین که پسر مغرورهرگز نیازهای شما را ترجیح نمیده و برطرف نمیکنه.

پسران مغرور، دزد احساسات تون هستن، توجه شما را میخوان ولی به شما توجه نمیکنن پس حتما و حتما، به خودتون توجه کنید.

 مثلا به ظاهرو آراستگی تون اهمیت بدید و خوش پوش باشید. به این‌کار، برطرف کردن نیازهای خود گفته میشه.

در برابر پسر مغرور به هیچ عنوان تواضع نشان ندین و وارد بازشون نشید و یا درگیر رفتاری که درشان شما نیست نشید.

 کلا مهربون بودن با یک پسر مغرورکه باهاتون نامهربونه و ناعادلانه رفتار می‌کنه کار واقعا سختی است اما مثل خودشون رفتار کردن هم کاری از پیش نمی‌برد. پس روی شخصیت خودتون کار کنید. بهش یادآوری کنین که دنیا دور او نمی‌چرخد و از این توهم خودمحوری خارجش کنین وبه جای ناله کردن و غرر زدن باهاش حرف بزنین و بهش بگید که واقعا نیازدارید با کسی درمورد چیزی که آزارتون میده حرف بزنید.

پسر مغرور را تشنه ی توجهتون کنین و به هیچ عنوان سیرابش نکنین . این یک استراتژی خیلی قدرتمند درباره رفتار با پسر مغرور ، خب این روش به این شکل است که شما خوش‌رفتاربشین؛ اما هرگز توجهی که پسر مغرو ‌دنبالش است بهش ندید.

باید کلمات‌ و لحن تون ملایم و مهربان باشه، اما نظرات‌ی که میدین گنگ و مبهم باشه. مثلا، به‌جای این‌که بگید،”آخی عزیزم ،امروز سر کار خیلی سرت شلوغ بود و کلی خسته شدی؟”، بگید، ” دقیقا، زندگی و کار همینه دیگه.

نشانه های افراد مغرور

  1. ترک کردن و اهمیت ندادن به جمع
  2. اعتنا نکردن به حرف های دیگران و بی اهمیتی به مردم
  3. انتقاد فراوان
  4. تمسخر دیگران
  5. تعریف کردن از خود یا افراد وابسته به خود
  6. اصالت دادن به داشته های خود

اگر این نشانه ها را در خود می بینید حتما فکری به حال درمان این ویژگی ناپسند بکنید، چرا که انسان های مغرور نه تنها جایگاهی در بین مردم ندارند بلکه گاهی اوقات همان موضوعی که نسبت به آن غرور دارند، باعث سرافکندگی آنها می شود.

مهم ترین تکنیک های رفتار با پسر مغرور

منبع: کانون مشاوران ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.