طولانی شدن رابطه جنسی

طولانی شدن رابطه جنسی، تکنیک های طولانی کردن رابطه جنسی

روش های طولانی شدن رابطه جنسی کدام اند؟ رابطه جنسی یک امر مهم در زندگی مشترک و زناشویی می باشد و تاثیر زیادی بر روی رابطه میان زوجین و زندگی زناشویی آن ها دارد و تمام ابعاد زندگی زوجین را تحت تاثیر قرار می دهد در رابطه جنسی کمیت بسیار مهم می باشد و رابطه نباید تنها در حد رفع نیاز باشد، یک رابطه جنسی ایده آل در حد نیم ساعت تا یک ساعت زمان نیاز دارد.

برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی روش های متعددی وجود دارد که بسیاری از آن ها به اشتباه رایج شده اند و باعث کم شدن لذت جنسی می شوند، با به کارگیری روش ها و تکنیک های صحیح و مناسب و با کمک گرفتن از فرد متخصص می توانید مدت زمان رابطه جنسی را به صورت طبیعی افزایش دهید.

در این مقاله به بررسی کامل طولانی شدن رابطه جنسی می پردازیم.

طولانی شدن رابطه جنسی و اهمیت آن

رابطه جنسی یک امر بسیار لذت بخش می باشد که به طور مستقیم بر سلامت روح و روان و جسم فرد تاثیر می گذارد، هر چه قدر کیفیت رابطه جنسی بالاتر برود نشاط و کیفیت رابطه عاطفی افزایش خواهد یافت، رابطه جنسی نباید کوتاه مدت و در حد رفع نیاز باشد زیرا لذت ناشی از آن تاثیرات بسیاری بر روحیه زوجین و کیفیت زندگی مشترک می گذارد.

برای طولانی شدن رابطه جنسی روش های متعددی وجود دارد که می توان از آن روش ها استفاده کرد در بعضی مواقع احتمال دارد شما احساس کنید که حوصله رابطه طولانی مدت را ندارید اما بعد از پیش نوازی و تحریک شدن میل جنسی در شما افزایش یابد.

یک رابطه جنسی با کیفیت به حداقل نیم ساعت زمان نیاز دارد در بعضی مواقع مشکل زود انزالی در مردان ممکن است باعث کوتاه مدت شدن رابطه جنسی شود.

طولانی شدن رابطه جنسی، روش های غلط

برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی روش های زیادی وجود دارد که بسیاری از آن ها اشتباه می باشند، استفاده از این روش ها باعث می شود که با گذشت زمان لذت جنسی در افراد کاهش یافته و رابطه جنسی بدون آن امکان پذیر نباشد.

از انواع روش های اشتباه می توان به دارو های خوراکی و موضعی دیر انزالی، کاندوم ها و اسپری های تاخیری و محصولات مشابه آن ها اشاره کرد این روش ها زمان رابطه جنسی را افزایش می دهد اما وابستگی ایجاد کرده به طوری که فرد بعد از مدتی بدون آن ها نمی تواند رابطه جنسی برقرار کند و این روش ها لذت رابطه جنسی را کاهش می دهند.

راه های طولانی شدن رابطه جنسی

روش های زیر به شما کمک می کند تا به صورت طبیعی رابطه طبیعی طولانی مدت و لذت بخش تری داشته باشید، این روش ها عبارت اند از:

  1. طولانی شدن رابطه جنسی، پیش نوازی و معاشقه

توصیه می شود که برای شروع رابطه جنسی خود عجله نداشته باشید و رابطه جنسی را در زمانی انجام دهید که وقت کافی داشته باشید و در انجام رابطه جنسی آرامش داشته و با صبر و حوصله به نوازش و معاشقه شریک جنسی خود بپردازید.

پیش نوازی و عشق بازی  و نوازش کردن باعث می شود تا دو طرف از نظر رابطه جنسی تحریک شوند و کیفیت رابطه جنسی افزایش یابد، برای شروع رابطه جنسی این طور فکرکنید که قصد برقراری رابطه جنسی را ندارید و تنها می خواهید عشق بازی کنید در این صورت فرصت بیشتری خواهید داشت تا تحریک شوید و می توانید طولانی مدت از برقراری رابطه جنسی لذت ببرید.

  1. طولانی شدن رابطه جنسی، مکانی آرام و بدن استرس

به این نکته توجه کنید که یک رابطه لذت بخش و با کیفیت به مکانی آرام و مناسب نیاز دارد و باید مطمئن باشید که مکان مورد نظر یک حریم خصوصی برای شما می باشد و شما احساس امنیت می کنید در غیر این صورت از رابطه نمی توانید لذت ببرید و بیشتر به فکر انزال زودرس خواهید بود.

در صورتی که در آن مکان امنیت نداشته باشید مغز احساس نا امنی می کند و باعث می شود تا انزال و ارضای جنسی زودتر انجام شود تا هر چه زودتر بتوانید از آن مکان خارج شوید، پس به مکان رابطه جنسی خود توجه داشته باشید زیرا یک اصل مهم در کیفیت و طول مدت رابطه می باشد.

  1. طولانی شدن رابطه جنسی، تمرینات کگل

تمرینات کگل باعث می شود تا عضلات لگن تقویت شود و فرد کنترل بیشتری بر روی انزال خود داشته باشد و به عبارتی تمرینات کگل زمانی مفید می باشد که ارضا شدن نزدیک باشد و فرد قصد دارد آن را به تعویق بیندازد.

زمانی که عضلات لگن قدرت و سلامت کافی داشت در این صورت مدت زمان معاشقه و رابطه جنسی افزایش می یابد و باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی می شود به همین دلیل آشنا شدن با تمرینات کگل می تواند مفید باشد.

  1. تکنیک فشردن

تکنیک فشردن به این صورت می باشد که مرد در حین رابطه جنسی و زمانی که احساس می کند انزال نزدیک است آلت جنسی خود را خارج می کند و سر آن را فشار می دهد، این عمل باعث می شود تا احساس توقف در او به وجود آید و فرد ارضا شدن خود را به تعویق بیندازد و زمانی که احساس ارضا شدن از بین رفت دوباره دخول را انجام داده و رابطه جنسی را ادامه می دهد.

این تکنیک را تا زمانی که هر دو به اوج لذت جنسی برسند می توان ادامه داد تا هر دو آمادگی لازم برای ارضا را داشته باشند.

  1. تکنیک شروع و توقف

قانونی وجود ندارد که بگوید رابطه جنسی باید بدون توقف ادامه داشته باشد و به همین دلیل می توان از تکنیک شروع و توقف استفاده کرد، این تکنیک به این صورت است که فرد بعد از تحریک شدن و زمانی که احساس می کند ارضا شدن نزدیک می باشد، رابطه جنسی را متوقف می کند و پس از مدتی رابطه جنسی و تحریک را دوباره آغاز می کند، این فرایند باعث می شود تا طول مدت رابطه جنسی افزایش یابد و ارضا شدن به تعویق بیفتد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید روش های استارت استاپ و تکنیک مسترز و جانسون را مورد مطالعه قرار دهید که برای درمان زود انزالی و افزایش طول رابطه جنسی مفید می باشد.

  1. تغییر پوزیشن

بهتر است در زمان رابطه جنسی چندین بار مکث کرده و پوزیشن های رابطه خود را تغییر دهید این کار باعث می شود تا جذابیت رابطه جنسی شما افزایش یابد و باعث طولانی شدن و افزایش کیفیت رابطه جنسی شما شود، هم چنین توجه داشته باشید که برای افزایش کیفیت رواط زناشویی خود به آموزش صحیح برقراری رابطه جنسی نیاز دارید در این زمینه باید حیا و خجالت را کنار بگذارید و برای بهبود رابطه زناشویی اقدامات لازم را انجام دهید.

تاثیر خدمات روانشناسی بر طولانی شدن رابطه جنسی

در بسیاری از مواقع مدت زمان رابطه جنسی بسیار کم می باشد و کیفیت رابطه نیز مناسب نیست در این صورت مشکلات و نگرانی های روحی و روانی برای فرد به وجود می آید که فرد می تواند به کمک روانشناس آن مسائل را شناسایی کند و اقدامات لازم برای درمان آن انجام دهد در این هنگام علاوه بر افزایش کیفیت در رابطه جنسی و زناشویی در سایر جنبه های زندگی خود تاثیر آن را خواهد دید.

روانشناسان در این زمینه با ارائه راهکار های مناسب و اصولی و روش های غیر دارویی باعث افزایش طول مدت رابطه جنسی می شود و کیفیت آن را افزایش می دهد و مشاوران به صورت حضوری و تلفنی پاسخ گو می باشند تا به مشکلات شما رسیدگی کنند.

منبع : طولانی شدن رابطه جنسی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.