به اوج لذت رساندن همسر| راهکارهای تضمینی

برای این که زنان لذت جنسی تجربه کنند و به اوج لذت جنسی برسند باید بتوانند ارتباط صحیحی با همسرشان داشته باشند، برای مردان بسیار خوشایند می باشد که زنی که عاشقش هستند در کنار آن ها حس خوبی داشته و در کنار آن ها خوشحال است با این وجود بسیاری از آن ها نمی دانند که چطور زنان را به اوج لذت جنسی برسانند.

رابطه جنسی یکی از عوامل تعیین کننده در کیفیت رابطه جنسی زوجین و ماندگاری آن ها می باشد، افراد می توانند با مراجعه به مشاوره جنسی با روحیات زنان و آناتومی بدن آشنا شوند تا بتوانند رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشند و از رابطه هایشان رضایت داشته باشند در صورتی که به رضایت همسرتان توجه نداشته باشید ممکن است در نظر زنی که با او رابطه دارید رفتارهای جنسی شما خودخواهانه باشد و باعث سرد شدن روابط شما شود .

در این مقاله به شما آموزش داده می شود که چگونه یک زن را به اوج لذت جنسی برسانید و بتوانید دنیای او را متحول سازید در صورتی که در این امر موفق نیستید و مهارتی ندارید می توانید از مشاوره جنسی کمک بگیرید تا در این زمینه راهکارهای صحیحی را در اختیار شما قرار دهند.

چگونه یک زن را به اوج لذت جنسی برسانیم؟

در ادامه این مقاله به بررسی راهکارهایی می پردازیم که باعث می شود رابطه جنسی با همسرتان بهبود یابد و او به اوج لذت جنسی برسد.

1. به همسرتان کمک کنید تا آرام شود

برای این که زنان به اوج لذت جنسی برسند ابتدا باید به زنان احساس آرامش بدهید و سعی کنید تمام چیزهایی که برای او لذت بخش است را انجام دهید و اضطراب و استرس اولیه او را کاهش دهید، زنان زمانی که دچار استرس می شوند میل جنسی آن ها به طرز عجیبی کاهش می یابند در این شرایط از رابطه جنسی لذت نمی برند و انجام دادن رابطه جنسی برای آن ها سخت شده و سعی می کنند از آن دوری کنند.

2. برای به اوج لذت رساندن زنان وقت بگذارید

قبل از این که رابطه جنسی برقرار کنید باید زمانی را صرف معاشقه کنید تا بتوانید برای رابطه جنسی آماده شوید، عشق بازی با همسر از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای یک زن امر بسیار مهمی می باشد و معاشقه باعث می شود تا رابطه جنسی برای هر دو نفر جذابیت داشته باشد و  لذت جنسی افزایش یابد.

قبل از این که رابطه جنسی برقرار کنید با همسرتان با شیطنت صحبت کنید ولی توجه داشته باشید که در این خصوص زیاده روی نکنید و در مورد مسائل مختلف جنسی با همسرتان صحبت کنید و نظرش را بپرسید هم چنین به پاسخ ها و عکس العمل های همسرتان توجه داشته باشید و علایق جنسی او را به راحتی کشف کنید.

3. برای به اوج لذت رساندن زنان آناتومی بدن او را بشناسید

یکی از مشکلاتی که بسیاری از زوجین با آن رو به رو می شوند نارضایتی جنسی می باشد و دلیل این نارضایتی جنسی به خاطر عدم اطلاع و آگاهی مردان از آناتومی بدن زنان و نحوه ارضا کردن آن ها می باشد، مردان باید با نقاط حساس بدن زنان آشنا شوند تا بتوانند شریک جنسی شان را به لذت جنسی برسانند.

 البته طبیعی است که زنان از تحریک واژن لذت ببرند ولی توجه داشته باشید که در زنان این امر بسیار پیچیده است و لزوم آن آشنایی با آناتومی بدن زنان می باشد.

4. در رابطه جنسی خود تنوع داشته باشید

در واژن زنان چندین پایانه عصبی وجود دارد و تنوع در حرکات شما باعث می شود تا زنان در زمان دخول لذت بیشتری را تجربه کنند، در این هنگام سعی کنید که از ریتم، فشار و زوایای مختلف استفاده کنید تا همسرتان بهترین واکنش را نشان دهد و لذت را تجربه کند، این حالت برای زنان متفاوت می باشد به همین دلیل شما باید در رابطه جنسی تنوع داشته باشید که حالت ایده آل همسرتان را پیدا کنید و پوزیشن های جنسی متفاوتی را امتحان کنید.

این تنوع باعث می شود هردوی شما نسبت به رابطه جنسی هیجان بیش تری داشته باشید و بیش تر برای آن برنامه ریزی کنید.

5. برای به اوج لذت رساندن زنان رابطه جنسی دهانی را امتحان کنید

رابطه جنسی دهانی از مواردی است که بسیاری از مردان دوست دارند بر روی آن ها انجام شود و خودشان تمایل زیادی به انجام رابطه جنسی دهانی ندارند، البته در رابطه جنسی دهانی زنان هم مانند مردان لذت می برند، در صورتی که می خواهید رابطه جنسی بهتری با همسرتان داشته باشید و پوزیشن های مختلفی را تجربه کنید باید با همسرتان رابطه جنسی دهانی برقرار کنید.

می توانید در این خصوص از همسرتان بپرسید که شما را در این خصوص راهنمایی کند که چطور رابطه جنسی دهانی را انجام دهید تا لذت بیشتری را تجربه کنید. از تحریک قسمت های دیگر واژن غافل نشوید و هم چنین سعی کنید که بفهمید دقیقا با تحریک کدام نقاط همسرتان لذت بیشتری از رابطه جنسی می برید و کدام نقاط باعث می شود رابطه دهانی جذابی داشته باشید.

6. فانتزی های او را کشف کنید

زنان برای رابطه جنسی فانتزی های جنسی خاصی دارند و تا زمانی که مطمئن نشوند که می خواهند ارضا را تجربه کنند فانتزی هایشان را بیان نمی کنند در این حالت شما باید شرایط را به گونه ای برقرار کنید که همسرتان به راحتی بتواند خواسته هایش را بیان کند و به طور واضح و آشکار علایق جنسی اش را با شما در میان بگذارد.

 در صورتی که ارتباط صحیحی با همسر داشته باشید خواهید توانست روابط جنسی لذت بخشی را تجربه کنید، بدون ارتباط صحیح ممکن است بیان خواسته های فانتزی برای همسرتان دشوار باشد به همین دلیل سعی کنید فانتزی های همسرتان را برآورده سازید.

7. در رابطه جنسی جایتان را با یکدیگر عوض کنید

برای این که زنان در رابطه جنسی به اوج لذت برسند گاهی اوقات در رابطه بهتر است جای خود را عوض کنند مثلا برخی از زنان دوست دارند که تسلیم شوند و برخی ترجیح می دهند در زمان برقراری رابطه جنسی همه چیز را در دست بگیرند توجه به علایق بسیار مهم است و این علایق در زنان متفاوت می باشد و هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که همسرتان از نوع کدام حالت می باشد. 

برای این که متوجه شوید که همسرتان کدام حالت را دوست دارد باید به او فرصت دهید و کنترل رابطه جنسی را به او واگذار کنید تا با علایق جنسی او آشنا شوید. در صورتی که در رابطه جنسی تان تنوع داشته باشید و روابط جنسی را به همسرتان واگذار کنید با علایق جنسی همسرتان بیشتر آشنا خواهید شد.

یکی دیگر از عواملی که باعث به اوج رساندن زنان می شود حس رهایی و عدم نگرانی می باشد به طور معمول زنان نسبت به رابطه جنسی شرم و خجالت خاصی دارند و به همین دلیل خودکنترلی می کنند اما در صورتی که نسبت به همسرشان احساس امنیت روانی داشته باشند با شریک جنسی شان راحت خواهند بود و می توانند بالاترین لذت جنسی را تجربه کنند البته توجه داشته باشید رفتار مردان در به وجود آمدن حس رهایی زنان بسیار موثر می باشد.

به طور معمول یکی از عواملی که مانع حس رهایی در زنان می شود اختلال بدریخت انگاری بدنی می باشد این اختلال باعث می شود که زنان به طور مداوم در این فکر باشند که اندام زیبایی ندارند و این مسئله باعث دلزدگی مرد خواهد شد و از نظر روابط جنسی مشکلاتی را برای آن ها به وجود می آورد. 

در این مورد بهتراست مردان از بدن زنان خود ایراد نگرفته و از ویژگی های مثبت آن تغریف کنند تا همسرشان علاقه بیش تری به رابطه پیدا کند و از بدن خود خجالت نکشد البته درمان قطعی این مشکل تنها زیر نظر مشاور موفقیت آمیز می باشد.

کلام آخر

ارگاسم زنان بسیار مهم می باشد و بر روی تمام جنبه های جسمی و روانی زندگی فرد اثر می گذارد  در بسیاری از اوقات مردان تمامی تلاش خود را انجام می دهند تا زنان را به اوج لذت جنسی برسانند و در این خصوص از روش ها و تکنیک های خاص و متنوعی استفاده می کنند اما باز هم در این زمینه با مشکلاتی رو به رو می شوند.

در این شرایط باید از مشاور و متخصص که در زمینه مسائل جنسی تخصص دارند کمک بگیرید و موضوع مورد نظر را با آن ها در میان بگذارید تا بتوانید لذت جنسی را به رابطه جنسی تان باز گردانید و رابطه های لذت بخشی را تجربه کنید.

هم چنین در این شرایط به شما پیشنهاد می شود تا از مشاوره تلفنی کمک بگیرید زیرا راحت تر می توانید با او مسائل را در میان بگذارید و احساساتی مانند شرم و خجالت را تجربه نخواهید کرد در این راستا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان یکی از بهترین مراکز مشاوره جنسی و زناشویی می باشد و خدماتی را به صورت تلفنی و حضوری ارائه می دهد در این شرایط در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود و مشاوره ای با کیفیتی را تجربه خواهید کرد.

سوالات متداول

بهترین پوزیشن برای به اوج لذت رساندن زنان کدام است؟

پوزیشن های مختلفی برای به اوج لذت رساندن زنان وجود دارد ولی این موضوع می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و در صورتی که در مورد پوزیشن ها شناخت پیدا کنید راحت تر خواهید توانست بهترین روش ها را انتخاب کنید.

منبع : به اوج لذت رساندن همسر| راهکارهای تضمینی 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالات متداول

1 -