بازگشت عشق به رابطه | ۱۱ راه برای زنده کردن آتش عشق

بازگشت عشق به رابطه برای بسیاری از زوجین امری مهم می باشد. هر کسی که در یک رابطه طولانی مدت بوده است می داند که رابطه طولانی مدت نیاز به تلاش و یادگیری دارد. فراز و فرود بخشی کاملاً طبیعی از هر رابطه هستند و می‌توانند به موارد مختلفی مانند سطح استرس شما یا شریک زندگی‌تان، دوام رابطه و رفتار شما مربوط باشد.

بسیاری از مشاوران بیان می کنند که مشکلات کوچک زدگی به مرور بزرگ و بزرگ تر می شوند و باعث جدایی و دوری زوجین از یکدیگر می شود. راه های زیر می تواند زندگی شما را نجات داده و در بازگشت عشق به رابطه به شما کمک کند.

راه های بازگشت عشق به رابطه

۱٫ چیزهای جدیدی را امتحان کنید

اغلب اوقات، روابط هیجان خود را از دست می دهند فقط به این دلیل که شما و شریک زندگی تان در روابط قدیمی خود گیر می کنید و فعالیت های جدید را امتحان نمی کنید.

هیچ اشکالی ندارد که در رابطه خود احساس راحتی کنید در واقع این یکی از خوبی های ازدواج می باشد اما ضروری است که این آرامش باعث نشود که شریک زندگی خود را نادیده بگیرید یا دیگر برای بهبود رابطه خود تلاش نکنید.

یک راه عالی برای وارد کردن هیجان به رابطه قدیمی شما این است که چیز جدیدی را با هم امتحان کنید.

سرگرمی جدیدی که هر دوی شما از آن لذت می برید می تواند به شما کمک کند تا زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید می توانید با هم مسافرت بروید، قدم بزنید، دوچرخه سواری کنید، قرارهای شبانه بروید، کلاس های جدیدی را امتحان کنید و به هر روشی فعالیت های جدیدی را امتحان کنید.

۲٫ بازگشت عشق به رابطه – رابطه جنسی بیش تر

حتی در مواقع استرس زا، یا بعد از چند سال مهم است که تماس فیزیکی را در رابطه خود حفظ کنید. لمس فیزیکی لزوماً به معنای رابطه جنسی نیست بلکه می‌تواند شامل مواردی مانند در آغوش گرفتن، ماساژ و فقط لمس دیگری باشد.

درگیر شدن در تماس فیزیکی می تواند به شریک زندگی شما کمک کند تا احساس امنیت و نزدیکی پیدا کنید. حفظ رابطه محبت آمیز و فیزیکی نیز می تواند به شما در حفظ یک رابطه عاشقانه کمک کند.

افزایش ارتباط فیزیکی با همسرتان چیزی است که می توانید هر روز روی آن کار کنید، وقتی از کنار آن رد می‌شوید، بازویشان را بفشارید و قبل از اینکه از در بیرون بروید، او را در آغوش بکشید. چنین کارهایی هر روز باعث بهبود صمیمیت فیزیکی شما در طولانی مدت می‌شود.

۳٫ بازگشت عشق به رابطه – تعریف و ستایش

علاوه بر تمام جنبه های فیزیکی رابطه، بسیار مهم است که از شریک زندگی خود حمایت کنید و تمجید و تاکیدات مثبت را در رابطه خود بگنجانید. به همسرتان بگویید دوستش دارید و به او افتخار می کنید و از کارهای کوچکی که انجام می دهد قدردانی کنید.

لازم نیست خیلی زیاده روی کنید تنها کافی است که صادق باشید، ایجاد این فضای امن می تواند به شما و شریک زندگیتان کمک کند تا بر مشکلات اعتماد غلبه کنید. با تعریف از همسرتان به او نشان می دهید که متوجه خوبی های او هستید و قدر او را می دانید.

۴٫ مسئولیت کارهای خود را بپذیرید

حتما درک کنید که باید مسئولیت کارهای خود را بپذیرید، به هیچ عنوان سعی نکنید که تقصیر کارها گردن کس دیگری بندازید یا همسرتان را مقصر کنید.حتما فضایی برای اعتماد جدید و دوباره ایجاد کنید و با کمک همسرتان به زندگی تان هیجان و عشق ببخشید.

۵٫ مراقب ظاهر خود باشید، بازگشت عشق به رابطه

 خوب به نظر رسیدن از بیرون اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین مواظب باشید که از نگاه دیگران چگونه به نظر می رسید. ممکن است به مرور در رابطه راحت تر شوید و اهمیت ظاهرتان را دست کم بگیرید بنابراین حتما در مورد ظاهر خود در خانه اهمیت بدهید.

۶٫ در مورد شریک زندگی خود کنجکاو باشید

وقتی شروع به قرار گذاشتن با همسر خود کردید، به شدت در مورد او کنجکاو بودید. شما می خواستید بدانید که آن ها در هر زمان چه فکر و چه احساسی دارند.

درباره گذشته و رویاهای آینده آن ها سؤالاتی پرسیدید. آیا هنوز به این شکل عمل می کنید؟ این می تواند نشان دهنده این باشد که چرا رابطه شما به مشکل برخورده است. کنجکاوی در مورد شریک زندگی خود شامل پرسیدن سوال و گوش دادن عمیق به پاسخ آن ها است.

۸٫ احترام بگذارید

احترام اساس هر رابطه ای اعم از عاشقانه و غیره است و به معنای ارزش دادن به دیدگاه و نیازهای طرف مقابل می باشد. برای نشان دادن احترام به شریک زندگی خود، سعی نکنید آن ها را اصلاح کنید، در عوض، به دنبال راهی همدلانه برای تغییر مسیر بحث باشید.

۹٫ هرگز رابطه خود را تهدید نکنید

یکی از انتظارات اولیه در یک رابطه، گفتگوی متقابل است. اگر نمی توانید با یکدیگر صحبت کنید حتما مهارت های لازم را برای آن کسب کنید. مشاور می تواند این مهارت ها را به شما بیاموزد، به طور مثال شما باید گوش شنوا باشید و بیاموزید که چگونه باید صحبت کنید و لحن مناسب چه می باشد.

۱۱٫ شخصیت شریک زندگی خود را درک کنید ، بازگشت عشق به رابطه

برای اینکه یاد بگیرید چگونه با همسرتان رفتار کنید، بسیار مهم است که شخصیت، منش، ماهیت، واکنش‌ها به اعمالتان، علاقه‌ها و سلیقه آن ها را بدانید. بیش از هر چیز، مهم درک طرف مقابل است تا مدیریت رفتار او.

چرا روابط از بین می روند و سرد می شوند؟

آیا آتش عشق میان شما خاموش شده است؟ بسیاری از زوج ها با گذشت زمان به دوست یکدیگر تبدیل می شوند و عشق فاصله می گیرند.

ممکن است دیگر به آرامی با یکدیگر صحبت نکنید یا شروع به تنبیه یکدیگر برای اشتباهات کرده باشید. همچنین ممکن است زمان زیادی را در محل کار یا با دوستان خود سپری کنید و از دیگران دور شده باشید.

تغییر زندگی همچنین برای بسیاری از زوج ها می تواند دشوار باشد. اگر اخیراً بچه دار شده اید، با از دست دادن شغل مواجه شده اید یا به یک شهر جدید نقل مکان کرده اید باید بیش تر برای دوام رابطه خود تلاش کنید.

منبع : بازگشت عشق به رابطه | ۱۱ راه برای زنده کردن آتش عشق

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.