بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن

بازسازی اعتماد در رابطه پس از دروغ گفتن به شریک زندگی خود

بازسازی اعتماد

برای بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن ، قبل از اینکه برای همیشه از بین برود یا از رابطه نا امید شوید، از متخصص کمک بگیرید. دروغ گفتی. پشیمون میشی ولی الان چیکار میکنی؟

اعتماد پایه و اساس هر رابطه است. مهم نیست که رابطه شما چه شکلی به خود می گیرد یا چه مرزهایی ایجاد کرده اید ، داشتن اعتماد به اینکه شریک زندگی شما حقیقت را به شما می گوید بسیار مهم است.

از سوی دیگر، ما فقط انسان هستیم و گاهی اوقات، چیزها را اشتباه می گیریم. مهم نیست که چقدر نیت ما خوب است، ما خراب می کنیم.

دروغ‌هایی که به داخل می‌روند می‌تواند نشانه‌ای باشد که چیزی در رابطه شما درست نیست.

اما بهم ریختن و به خطر انداختن از دست دادن کسی که دوستش دارید نیز می تواند تکان دهنده ای باشد که برای تشخیص آنچه دارید، و از دست دادن آن چقدر وحشتناک است.

آیا متوجه شده اید که به شریک زندگی خود دروغ می گویید؟ آیا شما خیانت کرده اید؟ آیا در مواقعی که واقعاً به شما نیاز داشتند کنار آنها نبوده اید؟

اگر به این فکر می کنید که آیا می توانید رابطه ای را که برای شما بسیار مهم است نجات دهید یا نه، هنوز ناامید نشوید. هرجا اراده ای هست، امیدواریم راهی هست.

درست است، شکاف ها ممکن است خیلی عمیق باشند و ممکن است خیلی دیر باشد. و اگر بتوانید آن را ذخیره کنید، کار بسیار زیادی لازم است.

با این حال، اگر مایل به انجام تلاش و تعهد باشید و مسئولیت کاری که انجام داده‌اید را بپذیرید، ممکن است رابطه‌تان به جنگ بازگردد، و حتی قوی‌تر از قبل.

در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که می تواند به بازسازی اعتماد و بهبود رابطه شما کمک کند.

بازسازی رابطه پس از دروغ

بدیهی است که شرایط فردی برای هر زوج متفاوت است، بنابراین این هرگز یک راهنمای جامع و بی‌خبر نخواهد بود…

… اما، اگر در مورد نجات رابطه خود جدی هستید، باید الهاماتی را در اینجا پیدا کنید تا شکاف بین شما و شریک زندگی خود را بهبود بخشید.

1. کارت های خود را روی میز بگذارید

اگر اعتمادی را که در رابطه وجود داشت شکسته اید، باید به آن اعتراف کنید و مسئولیت آن را بپذیرید.

چیزها باید به وضوح مشخص شوند تا هر دو بدانید چه اتفاقی افتاده و در کجا ایستاده اید.

اگر خیانت کرده اید، جزئیات دقیق و بد را از آنها دریغ نکنید، مگر اینکه آنها به طور خاص آنها را بخواهند. در این صورت باید صادق باشید.

در چنین شرایطی، ضرب المثل قدیمی «صداقت بهترین سیاست است» بیش از هر زمان دیگری صادق است. از این به بعد، حتی دروغ های کوچکی که می گویید می تواند شریک زندگی تان را مشکوک کند که چیزی را پنهان می کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که پس از شکسته شدن اعتماد، می‌خواهید در رابطه خود بمانید، در دام این که سعی کنید آن را زیر فرش بکشید و وانمود کنید که قرار است ناپدید شود، نیفتید.

شما را از بین می برد، و به احتمال زیاد حقیقت در نقطه ای آشکار خواهد شد، و زمانی که این اتفاق بیفتد بسیار بدتر خواهد بود.

دروغی که به سرعت به آن اعتراف می‌شود یک چیز است، اما در طول هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها متوجه خواهید شد که بسیاری از دروغ‌های کوچک دیگر را برای پوشاندن اولین دروغ می‌گویید.

این بدان معنی است که وقتی شریک زندگی شما حقیقت را کشف می کند (و تقریباً همیشه زمانی است، نه اگر)، نجات رابطه شما دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

تلاش برای پنهان کردن کارهایی که انجام داده اید، راهی مطمئن برای پایان دادن به رابطه خود، دیر یا زود است.

2. دلیل دروغگویی را بیان کنید

برای به دست آوردن مجدد اعتماد آنها، شریک زندگی شما می خواهد بداند که چرا کاری را انجام داده اید. بنابراین باید در مورد اینکه چه چیزی باعث شد اعتماد آنها را بشکنید، خوب فکر کنید.

با خودتان کاملاً صادق باشید و از حقایق سخت دوری نکنید. تنها راه حل این مشکل این است که با آن روبرو شوید.

به یاد داشته باشید که در اینجا سعی نمی کنید توجیهی پیدا کنید، یا تقصیر را به گردن دیگری بیاندازید . شما سعی می‌کنید به اصل رفتار خود برسید تا بتوانید آن را برای شریک زندگی‌تان توضیح دهید و کمتر احتمال دارد که این الگو را تکرار کنید.

بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن

3. عذرخواهی کنید

وقتی به همسرتان حقیقت را می گویید، سعی نکنید خود را توجیه کنید. از ته دل عذرخواهی کن و آن را معنی کنید.

تماس چشمی را حفظ کنید و مطمئن شوید که زبان بدن شما با کلماتی که از دهانتان خارج می شود مطابقت دارد.

اگر می گویید دیگر هرگز آن را تکرار نخواهید کرد، مطمئن شوید که این حقیقتی است که در قلب شماست.

اگر مشکوک هستید که این رفتار ممکن است چیزی باشد که تکرار می کنید، شاید باید تجدید نظر کنید که آیا این رابطه واقعاً برای شما مناسب است یا اینکه هر دوی شما بهتر است راه های جداگانه خود را انتخاب کنید.

4. گوش کنید | بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن

هنگامی که عذرخواهی کردید و کاملاً با آنها صادق بودید، اجازه دهید آنها را خالی کنند.

ممکن است برای آنها زمان لازم باشد تا آنچه شما گفته اید را پردازش کنند، اما وقتی آماده شدند، به همه چیزهایی که در مورد موقعیت می گویند گوش دهید.

به چیزهایی که می گویند و به دلایلی که می گویند از شما نیاز خواهند داشت، به ویژه با دقت گوش دهید. برای بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن از متخصص کمک بگیرید.

5. به دنبال کمک حرفه ای باشید

در چنین موقعیتی، کمک یک درمانگر برای شما و یک مشاور زوجین برای شما و همسرتان می تواند فوق العاده مفید باشد.

رفتن به جلسات درمانی به تنهایی می تواند به شما کمک کند تا به این نکته پی ببرید که چرا کاری را انجام داده اید و نیازهای شما چیست.

اگر متوجه شدید که اجباراً دروغ می گویید و نمی توانید رفتار خود را تغییر دهید، قطعاً یک درمانگر ایده خوبی است تا به شما کمک کند علت آن را بفهمید و از آن عبور کنید.

در غیر این صورت، کمک چندانی به رابطه شما نخواهد شد، زیرا موارد مکرر دروغگویی حتی بخشنده ترین شرکا را از خود دور می کند.

حضور زوجین در مشاوره به این معنی است که شما گفتگوهایی خواهید داشت که اگر فقط شما دو نفر بودید هرگز نمی توانستید داشته باشید. برای این کار، ما به شدت خدمات کلینیک ستاره ایرانیان را توصیه می کنیم . شما می توانید با کمک یک متخصص روابط آموزش دیده، بحث های مهمی را که باید داشته باشید، از راحتی در خانه خود داشته باشید.

به شریک زندگی خود نشان دهید که چقدر جدی هستید و اینجا را کلیک کنید تا در حال حاضر با کسی چت کنید یا یک جلسه برای تاریخ و زمان مناسب خود ترتیب دهید.

اگر بتوانید از پس هزینه های درمانی برآیید، این می تواند بهترین سرمایه گذاری برای خوشبختی خود و رابطه شما باشد.

6. انتظار داشته باشید که زمان ببرد

خودتان را فریب ندهید که شریک زندگی شما برای پردازش این موضوع به زمان نیاز ندارد. و هیچ نوع فشاری بر آنها وارد نکنید تا قبل از اینکه آماده شوند دوباره به شما اعتماد کنند.

بسته به شدت دروغ و شخصیت همسرتان، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا آنها مسائل را پردازش کنند و شما را ببخشند، و این اشکالی ندارد.

اگر در مورد ادامه رابطه جدی هستید، باید صبور باشید و منتظر بمانید تا آنها به سراغ شما بیایند.

در این بین، رفتار شما باید پشتیبان عذرخواهی شما باشد. امیدواریم پس از گذشت زمان، شما دو نفر بتوانید رابطه اعتمادی را که زمانی از آن لذت می بردید، بازسازی کنید.

7. انتظار نداشته باشید که آنها برای شما متاسف شوند

مطمئناً، این زمان برای شما آسان نخواهد بود، اما شما آن را به گردن خود آورده‌اید و قطعاً وظیفه شریک زندگی شما این نیست که شما را بهتر کند.

اگر نیاز به تخلیه هوا دارید یا نیاز به شانه ای برای گریه دارید، در مورد مسائل با درمانگر خود یا دوستی که به توصیه او اعتماد دارید صحبت کنید.

8. قابل اعتماد باشید | بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن

از این به بعد، احتمالاً همه اقدامات شما تحت نظارت قرار می گیرند و شما باید آن را بپذیرید.

پس حاضر شو روی حرفت وایستا. به برنامه ها پایبند باشید. اطلاعات داوطلبانه در مورد اینکه کجا هستید و چه کاری انجام می دهید. با روشی که هر روز انجام می دهید به همسرتان نشان دهید که می تواند روی شما حساب کند.

برای بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن از متخصص کمک بگیرید.

9. قول هایی ندهید که نمی توانید به آنها عمل کنید

خیلی مراقب وعده های پوچ باشید.

چیزی را که مطمئن نیستید می توانید انجام دهید قول ندهید. هر زمانی که به قول خود عمل نکنید، این ایده را در ذهن شریک زندگی خود تقویت می کند که نمی توان به شما اعتماد کرد.

10. خودتان را ببخشید | بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن

هیچ کس کامل نیست و همه ما اشتباه می کنیم. اگر واقعاً می‌خواهید آسیبی را که وارد کرده‌اید جبران کنید و آن را ترمیم کنید، کمی برای آن اعتبار قائل شوید و از نفرت خود دست بردارید.

به جای صرف وقت برای نگرانی در مورد کاری که انجام داده اید، انرژی خود را صرف تبدیل شدن به فردی قابل اعتماد و صادق کنید که می خواهید باشید.

هنوز مطمئن نیستید که چگونه شریک زندگی خود را دوباره به شما اعتماد کنید؟ گوش کنید، این کار به زمان و تلاش زیادی از طرف شما نیاز دارد. ممکن است راهنمایی های متخصص در مورد اینکه چه بگویید، چگونه رفتار کنید، چه واکنشی نشان دهید زمانی که دوباره از دست شما ناراحت می شوند داشته باشید (زیرا احتمالاً این کار را خواهند کرد). شانس بیشتری برای نجات رابطه خود خواهید داشت تا اینکه به تنهایی ادامه دهید.

اگر بر روابط و رفاه روانی شما تأثیر می گذارد، موضوع مهمی است که باید حل شود. بسیاری از افراد – چه زوج و چه افراد – سعی می‌کنند مشکلاتی را حل کنند و تمام تلاش خود را برای حل مشکلاتی انجام دهند که هرگز واقعاً با آنها دست و پنجه نرم نمی‌کنند. اگر در شرایط شما امکان پذیر است، صحبت با یک متخصص روابط 100٪ بهترین راه برای پیشرفت است.

اگر مایلید در مورد خدمات ستاره ایرانیان و روند شروع کار بیشتر بدانید،به سایت آن ها مراجعه کنید

فقط با جستجو و خواندن این مقاله قدم اول را برداشته اید. بدترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید هیچ کاری نیست. بهترین کار این است که با یک درمانگر صحبت کنید. بهترین کار بعدی این است که همه چیزهایی را که در این مقاله آموخته اید توسط خودتان پیاده سازی کنید. انتخاب باشماست.

آیا اگر شریک زندگیم مرا ببخشد رابطه من به حالت عادی باز می گردد؟

حتی اگر شریک زندگی شما بتواند شما را در قلب خود ببخشد، ممکن است دروغ های شما همچنان بر رابطه شما سایه بیندازد. بخشش برای یک عمل گذشته مانند اعتماد دوباره به کسی نیست، به هر حال کاملاً نیست. بخشش گام بسیار مهمی در مسیر بازیابی این اعتماد است، اما تنها قدم نیست.

می توانید انتظار داشته باشید که در آینده در رابطه خود متفاوت رفتار کنید. باید صداقت و شفافیت بیشتری در اعمال شما وجود داشته باشد. اعتماد فقط به این نیست که طرف مقابل باور کند شما کار درست را انجام خواهید داد. این در مورد این است که شما نشان دهید که کار درست را انجام می دهید.

احتمالاً باید از نظر مکانی که هستید، با چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید بهتر ارتباط برقرار کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، ممکن است شریک زندگی شما بخواهد منابع مالی را جمع آوری کند تا نتوانید هزینه های خود را از آنها پنهان کنید، در صورتی که در ابتدا این اساس دروغ های شما بوده است.

چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که “عادی” که می خواهید به آن بازگردید موقعیتی بود که در آن احساس راحتی می کردید که به شریک زندگی خود دروغ بگویید. این نباید رابطه ای باشد که شما قصد دارید به آن ادامه دهید. شما باید رابطه بهتری بخواهید که در آن نیازی به فریب دادن شریک زندگی خود نداشته باشید.

سوال در مورد بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن :

دروغ گفتن چه حسی دارد؟

اگر به این فکر می‌کنید که شریک زندگی‌تان در حال حاضر چه احساسی دارد، سعی کنید جای او را در ذهن خود عوض کنید و تصور کنید اگر او به همین شکل به اعتماد شما خیانت می‌کرد چه احساسی داشتید.

شما به شدت صدمه دیده اید احتمالاً بلافاصله در مورد رابطه شک خواهید کرد. ممکن است از خود بپرسید چه اشتباهی برای آنها انجام دادید که اینگونه به شما صدمه زدند. ممکن است احساس بی احترامی کنید. ممکن است احساس کنید که دوست ندارید. ممکن است عصبانی، غمگین، خشمگین، شرمنده، گیج و یا هر چیز دیگری باشید.

شریک زندگی شما در حال حاضر این احساس را دارد. همه آن چیزها و بیشتر. مهم نیست این دروغ چقدر بزرگ یا کوچک است، به شدت به آنها ضربه می زند.

شریک زندگی من به من دروغ گفت – چگونه می توانم دوباره به آنها اعتماد کنم؟

دروغ خیانت به اعتمادی است که به شریک زندگی خود داشتید. این به سرعت بهبود نمی یابد، اما می توان از آن حادثه گذشت و راهی برای اعتماد دوباره به آنها پیدا کرد.

بخشش اولین قدم است. اگر نتوانید شریک زندگی خود را ببخشید، برای همیشه با احساسات بد نسبت به او مبارزه خواهید کرد. بخشش زمان می برد و نیاز به تفکر و جست و جوی زیادی دارد، اما شدنی است. این بدان معنا نیست که همیشه امکان پذیر است، حداقل نه به معنای تمایل و توانایی برای ادامه رابطه. برخی از دردها بسیار عمیق هستند و حتی اگر آن عمل را ببخشید، ممکن است نتوانید دوباره به آنها اعتماد کنید.

نکته مهم بعدی این است که با آنها در مورد اینکه چه احساسی در حال حاضر و چه در آینده دارید صادق باشید. از بی اعتمادی خود به آنها خجالت نکشید – به آن رسیدگی کنید و راه هایی برای سازگاری با موقعیت هایی پیدا کنید که اعتماد شما به آنها کم شده است. شما باید کم کم با تلاش هماهنگ در هر دو بخش، اعتماد را تقویت کنید. ثبات در اعمال شما و آنها حیاتی است تا انتظارات سالمی ایجاد شود و راه های جدیدی برای زوج بودن شکل بگیرد.

و احساس نکنید که باید به تنهایی این کار را انجام دهید. اگر شما و شریک زندگی تان تلاش می کنید تا موضوع را به روشی آرام مطرح کنید، یا سعی می کنید به طور کامل از این موضوع اجتناب کنید، از یک متخصص روابط راهنمایی بخواهید. آنها می توانند صدای دلیل و وضوح باشند که شما با کمک آنها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنید. گاهی اوقات این تنها راه برای عبور از خیانت رخ داده است. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، خدمات مرکز مشاره ستاره ایرانیان را امتحان کنید .

بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن از مرکز مشاوره ستاره ایرانیان کمک بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالات متداول بازسازی اعتماد پس از دروغ گفتن

1 - چرا به همسرم دروغ گفتم؟

دروغ گفتن رفتاری است که اغلب با شرم مرتبط است. شاید دروغ گفته باشید چون از حقیقت خجالت می کشیدید. شما نمی‌خواستید چیزی را فاش کنید، زیرا می‌دانستید که شریک زندگی‌تان به گونه‌ای متفاوت به شما نگاه می‌کند، گویی شما فردی کمتر از آنچه می‌خواهید هستید. دروغ گفتن هم آسان است. با فرض اینکه آنها از قبل حقیقت را نمی دانند، دروغ گفتن به کسی این موضوع را به آینده سوق می دهد. حتی اگر دروغ فقط اوضاع را بدتر می‌کند، اگر حقیقت آشکار شود، مایل بودید آن را به خطر بیندازید زیرا از ناراحتی فوری برای شما جلوگیری می‌کند. ممکن است آن را به گونه‌ای تعریف کنید که نمی‌خواهید به احساسات شریک زندگی‌تان صدمه بزنید. اما این احساسات حتی بیشتر آسیب خواهند دید اگر و زمانی که متوجه موضوعی شوند که در مورد آن دروغ گفته‌اید و این واقعیت را که شما از ابتدا انتخاب کرده‌اید به حقیقت اعتماد نکنید. شما همچنین ممکن است با حذف دروغ گفته باشید. شاید شریک زندگی شما هرگز به طور خاص در مورد چیزی از شما نپرسیده است، اما شما اعمال خود را در اطراف آن چیز پنهان کرده اید زیرا شرم آور بود و نمی خواستید آنها متوجه شوند. این به همان اندازه بد است که به صورت کسی دروغ بگوید. در پایان، فقط شما مطمئن خواهید بود که چرا ترجیح دادید به جای صادق بودن به شریک زندگی خود دروغ بگویید.

2 - چگونه می توانم از دروغ گفتن دست بردارم؟

اگر این اولین بار نیست که به شریک زندگی خود دروغ می گویید، یا در روابط قبلی دروغ می گویید، ارزش دارد که علت دروغگویی خود را ریشه یابی کنید. تنها در این صورت است که می توانید جلوی دروغگویی مجدد خود را در آینده بگیرید. در دروغ های خود به دنبال الگو باشید. آیا آنها همیشه در مورد یک چیز خاص هستند؟ آیا آنها دروغ های آشکار هستند یا دروغ های از روی حذف؟ آیا برای جلوگیری از درگیری دروغ می گویید؟ آیا به این دلیل دروغ می گویید که از آسیب پذیری در مقابل دیگران احساس راحتی نمی کنید؟ آیا با دروغگویی اجباری در جایی که به نظر می رسد نمی توانید در مورد چیزی حقیقت را بگویید مشکل دارید؟ اگر دروغ می گویید، فوراً آن را بگویید، بابت دروغ گفتن عذرخواهی کنید و سعی کنید به همسرتان اطمینان دهید که آنچه اکنون می گویید حقیقت است. این شما را شرط می کند که راست بگویید، حتی اگر ابتدا دروغ گفته باشید. در نهایت متوجه خواهید شد که گفتن حقیقت اغلب با شفقت و بخشش بیشتر از دروغگویی روبرو می شود و این به رفتار غریزی شما تبدیل می شود. اگر مشکل بزرگی با دروغ گفتن دارید، نه فقط در روابط، بلکه به طور کلی، ممکن است نیاز به راهنمایی یک درمانگر یا مشاور حرفه ای داشته باشید. ممکن است نیاز باشد که علت دروغگویی شما بازگشایی شود و به روشی ساختارمندتر با آن برخورد شود تا در نهایت مشکل برطرف شود.

3 - آیا قدمهای بزرگ به جلب اعتماد شریک زندگی من کمک می کند؟

ممکن است فکر کنید که با جارو کشیدن شریک زندگی‌تان و انجام حرکات بزرگ عشقتان، او شما را ببخشد. شاید اصلا اینطور نباشد. در واقع، ممکن است آنها را بیشتر به صمیمیت شما شک کند، زیرا ممکن است احساس کنند که در عوض با تمرکز بر این نمایش های بزرگ سعی می کنید دروغ های زیر فرش را جارو کنید. این ایده خوبی است که سعی کنید به آنها نشان دهید که آنها را دوست دارید، اما حرکات کوچکتر بهترین هستند. ثابت قدم باشید - آن را یک عمل تکی نسازید و امیدوار باشید که کافی باشد. تلاش خود را در طول ماه ها و سال ها ادامه دهید. در واقع، هرگز نباید اطمینان حاصل کنید که شریک زندگی شما از احساس شما نسبت به او مطلع است. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید وقتی می خواهید به همسرتان نشان دهید که دوستش دارید این است که به زبان عشق او صحبت کنید. کارهایی را انجام دهید که برای آنها مهم است، نه چیزهایی را که دوست دارید از آنها دریافت کنید. اگر برای لمس فیزیکی ارزش قائل هستند، مرتب آنها را در آغوش بگیرید. اگر برای کارهای کوچکی که برایشان انجام می دهید ارزش قائل هستند، حتما برایشان نوشیدنی بیاورید یا اگر فکر می کنید به پتو نیاز دارند برایشان بیاورید. با آنها به زبانی صحبت کنید که آنها بهتر می فهمند و آنها متوجه خواهند شد که چقدر برای شما مهم است.

4 - آیا می توانم اعتماد همسرم را به دست بیاورم؟

همه خیانت ها در امانت قابل بخشش نیست. برخی از دروغ‌ها خیلی بزرگ هستند و آنقدر عمیق هستند که نمی‌توان از یک زوج فراتر رفت. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید تمام تلاش خود را برای ایجاد دوباره آن اعتماد انجام دهید. مهم است که به آنها گوش دهید و از آنها بپرسید که چه کاری می توانید انجام دهید تا به آنها کمک کنید به شما اعتماد کنند. آنها ممکن است بگویند که می خواهند در مشاوره زوجین شرکت کنند تا در مورد کل موضوع صحبت کنند. اگر چنین است، باید برای آن فرآیند اشتیاق نشان دهید و در حین کار با یکدیگر برای یافتن راه حل، صادق باشید. شما باید صبور باشید و به شما زمان بدهید تا با احساساتش کنار بیاید. آنها ممکن است بخواهند در مورد دروغ هایی که شما در چند مورد گفته اید صحبت کنند - نمی توانید انتظار داشته باشید که یک صحبت بزرگ داشته باشید و بس. شریک زندگی شما ممکن است نیاز به شفافیت در مورد مسائل داشته باشد و شما باید با او درگیر باشید و در پاسخ به سوالات خود صادق باشید. اعتماد یک شبه شکل نمی گیرد و اگر اعتماد آنها به شما شکسته شد، بازگشت به زمان نیاز دارد. ممکن است هرگز برنگردد، در این صورت رابطه شما در دراز مدت ناپایدار خواهد بود.