آیا زنم به من خیانت می کنه؟

 
برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.
آیا زنم به من خیانت می کنه؟

  • در روابط زناشوئی چیزی به اسم یک رابطه کامل موجود نمی باشد.
  • و متاسفانه با این که شما فکر می کنید همسرتان به شما علاقه دارد.
  • احتمال خیانت کردن موجود می باشد.

11 نشانه ظریف خیانت همسر

برای شناسایی یک متقلب از متخصص کمک بگیرید. برای چت آنلاین با شخصی در حال حاضر اینجا را کلیک کنید .

این یک اتفاق بسیار رایج است. متوجه می‌شوید که شریک زندگی‌تان خیانت کرده است و تعجب می‌کنید که چگونه آن را ندیده‌اید. از خود می‌پرسید: «آیا علائم هشداردهنده‌ای وجود داشت؟ آیا من آنها را نادیده گرفتم؟»

شاید شما به سادگی نمی دانستید که به دنبال چه چیزی باشید. اگر اینطور است، در اینجا 10 نشانه معمول و در عین حال ظریف وجود دارد که ممکن است نشان دهد شریک زندگی شما در حال بازی کردن است … و در مورد آنها چه باید کرد.

1. آنها فرم گرفته اند

خوب، پس من می توانم همه شما را بشنوم که فریاد می زنید، “چرا با کسی کنار می آیی اگر می دانستی قبلا خیانت کرده است؟” و البته، در ذهن منطقی ما، همه ما می دانیم که این معقول ترین ایده نیست. با این حال، بسیاری از ما آنجا بوده‌ایم، و خودمان را متقاعد کرده‌ایم که این بار متفاوت خواهد بود، زیرا عشق ما به نوعی منحصر به فرد و خاص است. برخی از ما حتی عاشق افرادی می شویم که هنوز در رابطه هستند، به خصوص زمانی که آنها ناراضی هستند و به ما می گویند: “مدت زیادی است که بین ما گذشته است” و “من آنها را برای شما ترک می کنم.”

این که آیا شریک فعلی شما قبل از اینکه شما را ملاقات کند به کسی خیانت کرده است یا اینکه رابطه شما با او قبل از پایان رسمی رابطه قبلی شروع شده است، معمول است که سعی کنید خود را متقاعد کنید که “او خیانتکار نیست”، “او خیانتکار نیست” /او فقط به این دلیل این کار را کرد که رابطه آنها ناراضی بود، و، “با من فرق می کند زیرا او من را دوست دارد.”

با این حال، واقعیت خشن این است که اگر آنها آماده تقلب در زمانی که شرایط در یک رابطه سخت می‌شود، تقریباً می‌توانید تضمین کنید که در زمانی که رابطه شما به زمین‌های سنگی برخورد می‌کند، همین موضوع روی کارت خواهد بود. و همه چیز تقریباً همیشه در یک نقطه دشوار می شود.

درست است که برخی افراد واقعاً می توانند تغییر کنند، و نباید برای همیشه به خاطر اشتباه قبلی مجازات شوند. اما قبل از اینکه خیلی عمیق شوید، از خود بپرسید که آیا این خطری است که شما آماده پذیرش آن هستید یا خیر. مهم‌تر از آن، شاید بپرسید که آیا می‌توانید به اندازه کافی به این شخص اعتماد کنید تا در آینده رابطه ای امن و پایدار با او داشته باشید.

2. آنها در مورد رمز عبور خود رازدار هستند

البته، زمانی و مکانی وجود دارد که همه ما به کمی حفظ حریم خصوصی نیاز داریم، اما اگر در یک رابطه امن و قابل اعتماد هستید و چیزی برای پنهان کردن ندارید، واقعاً نیازی به پنهان کاری در مورد رمزهای عبور خود نیست. به هر حال، اعتماد از هر دو طرف است. اگر شریک زندگی شما با شما باز است و مشکلی با دانستن رمزهای تلفن یا فیس بوک او ندارد، بعید است که به اندازه کافی مشکوک باشید که به آنها ردیابی کنید.

اگر در عوض رمز عبور خود را به هر قیمتی مخفی نگه دارند، دیواری از بی اعتمادی ایجاد می شود و وسوسه فحاشی می تواند رشد کند و رشد کند. اگر شریک زندگی شما در مورد رمزهای عبور تلفن، فیس بوک و رایانه خود بسیار حساس است، ممکن است بخواهید از خود بپرسید که آیا چیزی وجود دارد که او ترجیح می دهد شما ندیده باشید.

ممکن است دلیل واقعی برای آن وجود داشته باشد، بنابراین در نظر بگیرید که در مورد آن به روشی غیر اتهامی از آنها بپرسید. اگر حالت تدافعی پیدا کنند و با جملاتی مانند “آنها خصوصی هستند، چرا باید آنها را بشناسید؟” به من اعتماد نداری؟» یا «آیا باید همه چیز را بدانید؟ آیا سعی کرده‌ای به گوشی من نگاه کنی؟» سپس ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که آیا چیز بیشتری برای آن وجود دارد یا خیر.

3. آنها همیشه به دیگران پیام می دهند

اکنون بدیهی است که این تضمینی 100 درصدی برای خیانت آنها نیست، به خصوص در عصر کنونی که اکثر ما به تلفن های همراه خود چسبیده ایم ، اما اگر شریک زندگی شما زمان زیادی را صرف پیامک یا پیام رسانی به افراد دیگر می کند (به ویژه اگر آنها همچنین علامت شماره 2 را نشان می دهند، ممکن است سرنخی باشد که آنها خوب نیستند.

صرف نظر از اینکه به کسی که نباید پیامک می‌فرستند، مهم است که یک زوج زمان با کیفیتی را با یکدیگر بگذرانند. بنابراین اگر زمانی که با هم هستید، همسرتان دائماً پیامک می‌فرستد، چرا به هر دوی شما پیشنهاد نمی‌کنید هر شب چند ساعت گوشی‌تان را خاموش کنید (یا حداقل آن را در اتاق دیگری بگذارید). اگر به نظر می رسد که آنها تمایلی به انجام این کار ندارند، ممکن است بخواهید از خود بپرسید که چرا.

آیا زنم به من خیانت می کنه؟

4. بیش از حد حسود می شوند

اگر شریک زندگی شما به طور غیرمنطقی حسادت می کند، ممکن است نشان دهنده این باشد که او احساس گناه خود را به شما منتقل می کند. این نوع فرافکنی یک روش کلاسیک است که متقلبان سعی می کنند تخلفات خود را بپوشانند. با نشان دادن اینکه چقدر نگران هستند که ممکن است با شخص دیگری فرار کنید، سعی می کنند شما را متقاعد کنند که احتمالاً نمی توانند همین کار را انجام دهند.

البته، همه گاهی اوقات احساس ناامنی می کنند، اما اگر شریک زندگی شما اغلب پارانوئید و حسادت می کند بدون دلیل موجه، ممکن است بخواهید به رفتارهای دیگر او نگاهی بیندازید و ببینید آیا چیزی بیشتر از این وجود دارد یا خیر.

5. بدون شما زیاد بیرون می روند

زمانی فرا می رسد که اکثر افراد در یک رابطه دیگر تمایلی به رفتن به مهمانی با دوستان مجرد خود در آخر هفته ندارند. زوج ها بیشتر تعطیلات آخر هفته را با هم می گذرانند زیرا از همراهی یکدیگر لذت می برند – این یک پیشرفت طبیعی برای بیشتر روابط است.

در حالی که داشتن دوستان خود و گذراندن زمان جدا از هم مهم است، اگر متوجه شدید که شریک زندگی شما می خواهد زمان زیادی را بدون شما در معاشرت بگذراند، ممکن است نشانه آن باشد که مشکلی پیش آمده است – به خصوص اگر دیر به خانه می آید. یا اگر با گروهی از دوستان خود بیرون می روند اما شما را دعوت نمی کنند.

اگر مدتی است که در یک رابطه ثابت بوده اید و این در حال تبدیل شدن به یک رفتار رایج است، به همسرتان توضیح دهید که از گذراندن وقت با او لذت می برید و به روشی بدون قضاوت از او بپرسید که آیا دلیلی وجود دارد که این کار را انجام نمی دهید. به این رویدادها دعوت شده است. یک توضیح ساده می تواند وجود داشته باشد، اما اگر شریک زندگی شما با شما حالت تدافعی و عصبانیت پیدا می کند، ممکن است بخواهید از خود بپرسید که آیا اتفاق دیگری در حال رخ دادن است یا خیر.

6. وقتی بیرون می‌روند آنقدر مست می‌شوند که گم می‌شوند/چیزهایی را از دست می‌دهند/ نمی‌توانند به یاد بیاورند چه اتفاقی افتاده است

این به نقطه 5 مربوط می شود. اگر شریک زندگی شما بدون شما بیرون می رود و اغلب آنقدر مست می شود که گم می شود، چیزهایی را از دست می دهد و/یا نمی تواند اتفاقی را که اتفاق افتاده به خاطر بیاورد، ممکن است نشان دهنده این باشد که آنها در کنترل اعمال خود مشکل دارند.

بیشتر ما که مشروب می خوریم آنقدر مست می شویم که حداقل یک بار در زندگی مان چند چیز را فراموش می کنیم، اما معمولاً بعد از آن کمی خجالت می کشیم و سعی می کنیم دفعه بعد آن را مهار کنیم. اگر در رابطه‌ای هستید که این یک اتفاق عادی است، ممکن است ارزش این را داشته باشد که از خود بپرسید که آیا وقتی شریک زندگی‌تان اینطور است به او اعتماد دارید یا خیر، و آیا این رفتاری است که در درازمدت آماده تحمل آن هستید یا خیر.

7 . آنها به سرعت در روابط حرکت می کنند و هدایای تجملاتی می گیرند

اگر شریک زندگی شما به سرعت در روابط حرکت می کند و اغلب هدایای تجملاتی به شما می دهد، ممکن است بخواهید از خود بپرسید که آیا این ارتباط واقعاً واقعی است یا خیر. در حالی که همه ما از این که مایه خوار شدن و شنیدن اینکه چقدر کسی ما را دوست دارد لذت می بریم، مهم است که فریفته کلمات ارزان و هدایای گران قیمت نباشیم.

به هر حال، آنها می توانند تلاشی برای پوشاندن رفتارهای کمتر مطلوب باشند. اگر نگران این هستید، از شریک زندگی خود بخواهید سرعت خود را کم کند و از پاشیدن پول نقد خودداری کند. به آنها بگویید که می خواهید بدون همه چیز با یکدیگر آشنا شوید و سپس ببینید واقعاً چه نوع ارتباطی دارید.

8. پس از هجوم اولیه هیجان، به راحتی خسته می شوند

کسانی که به سرعت در روابط حرکت می کنند، اغلب در ابتدا همسر ایده آلی به نظر می رسند. وقتی بعد از یک هفته به شما می گویند دوستتان دارند و به شما پیشنهاد می کنند بعد از 3 ماه با هم زندگی کنید، فکر می کنید: “آنها می خواهند به من متعهد شوند.” با این حال، اغلب، این نوع از شدت نمی تواند دوام بیاورد و به همان سرعتی که “عاشق شدند” از یکنواختی زندگی روزمره خسته می شوند.

چشم آنها شروع به سرگردانی می کند و به دنبال کسی می گردند که آتش را دوباره شعله ور کند. مطمئناً می توانید و باید سعی کنید جرقه را با شریک زندگی خود زنده نگه دارید، اما زمانی در هر رابطه ای فرا می رسد که این ارتباط عمیق تر است که شما را به هم پیوند می دهد. اگر در کارها عجله کرده اید، ممکن است وقت نداشته باشید که ببینید آیا چیزی بیشتر از اشتیاق و هیجان یک چیز جدید در رابطه وجود دارد یا خیر.

هنگام تصمیم گیری های بزرگ در مورد اینکه آیا با شریک زندگی خود به مرحله بعدی بروید یا خیر، به دقت فکر کنید. به عنوان مثال، اگر آنها از شما می خواهند که پس از چند ماه با هم نقل مکان کنید، از آنها بخواهید مدتی صبر کنند. توضیح دهید که واقعاً از آشنایی با یکدیگر لذت می برید و نمی خواهید با عجله در کارها آن را خراب کنید. اگر آنها فقط برای هیجان اولیه در این کار نیستند و به طور جدی فکر می کنند آینده ای با شما دارند، باید خوشحال باشند که منتظر بمانند.

9. به رابطه جنسی بی علاقه می شوند

طبیعی است که دفعات و شدت زندگی جنسی شما به مرور زمان در یک رابطه کاهش یابد. و این به خودی خود جای نگرانی نیست. اما اگر شریک زندگی شما تعداد زیادی از علائم بالا را نشان می‌دهد و به رابطه جنسی بی‌علاقه می‌شود، ممکن است چیزهای بیشتری نیز وجود داشته باشد.

سعی کنید شعله را دوباره با آنها روشن کنید – یک شب دور را پیشنهاد دهید، یا با پوشیدن چیزی که می دانید برای آنها جذاب است، به طور خود به خود رابطه جنسی را تحریک کنید. اگر آنها هنوز علاقه ای ندارند، مطمئن شوید که قبل از نتیجه گیری سریع با آنها در مورد آن صحبت کرده اید – ممکن است یک مشکل واقعی وجود داشته باشد که آنها بیش از حد نگران یا خجالت زده اند که در مورد آن صحبت کنند. با این حال، اگر آنها فقط بهانه‌های مبهم به شما می‌دهند و هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت نمی‌کنند، ممکن است بخواهید مراقب علائم دیگری باشید که نشان می‌دهد آن‌ها آن را به جای دیگری می‌برند.

10. هیچ نشانه ای از تعهد نشان نمی دهند

اگر مدتی با همسرتان بوده اید و او هیچ نشانه ای از تمایل به تعهد نشان نمی دهد ، ممکن است بخواهید از خود بپرسید که آیا آنها واقعاً در مورد رابطه جدی هستند یا فقط با آن کنار می آیند تا زمانی که شخص دیگری بیاید.

من به آنها پیشنهاد نمی کنم که مجبور شوند روی یک زانو بیفتند، اما اگر می خواهید در آینده از آنها تعهد داشته باشید و آنها حتی در مورد آن صحبت نمی کنند، ممکن است لازم باشد بفهمید که آیا این کار را انجام می دهید یا خیر. همان صفحه

این نکته مخصوصاً در صورتی مهم است که آنها علامت 5 را نیز نشان می دهند و هیچ نشانه ای از این کاهش سرعت را نشان نمی دهند. اگر مدتی است که در یک رابطه مستقر بوده اید و می خواهید بدانید که آیا شریک زندگی تان هم مانند شما احساس می کند، می توانید از آنها بپرسید که در عرض 5 سال شما دو نفر را کجا می بینند. اگر آنها پاسخ دهند، “من واقعاً در مورد آن فکر نکرده ام” یا “من آنقدرها از قبل برنامه ریزی نمی کنم”، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که آیا آنها واقعاً رابطه شما را جدی می گیرند یا فقط در حال صرف وقت خود هستند. آنها از بهترین های هر دو دنیا لذت می برند.

شایان ذکر است که حتی اگر همه این علائم وجود داشته باشد، به این معنی نیست که شریک زندگی شما خیانت کرده یا خواهد بود. با این حال، تعیین این موضوع مهم است که آیا آمادگی دارید این رفتارها را بدون توجه به اینکه محصول تقلب هستند یا خیر تحمل کنید.

برخی از افراد ممکن است با هیچ یک از رفتارهای بالا مشکلی نداشته باشند، اما برخی دیگر ممکن است احساس غفلت، ناراحتی و بی اعتمادی کنند و بدون اعتماد، بعید است که یک رابطه در دراز مدت دوام بیاورد.

بنابراین اگر در مورد هر یک از آنچه در بالا می بینید نگران هستید، از خود بپرسید که آیا ماندن در رابطه ارزش رنج، ناامنی و شک را دارد یا خیر. ممکن است هرگز ندانید که آیا شریک زندگی تان خیانت می کند یا نه، اما شاید سوء ظن شما به تنهایی نشانه ای قوی از این باشد که رابطه کاملا درست نیست؟

ویژگی خیانت در زنان 

به این نکته توجه کنید که زنان افراد بسیار نکته بین و دقیق محسوب می‌شوند.

و در هنگام خیانت مثل یک تبهکار حرفه ای عمل می کنند.

و هیچ گونه ردی از خود به جای نمی گذارند.

پس شما باید حواس خود را به خوبی جمع کنید.

با این وجود نشانه هایی وجود دارد که خیانت کردن خانمها را نشان می دهد.

نشانه های خیانت زن 

که شامل موارد زیر می باشد: 

  • گرفتن فاصله و جدا شدن از خانواده.
  • این حقیقت که برای اداره کردن امور خانواده هیچ علاقه‌ای ندارد.
  • و به برقراری ارتباط با خانواده و اطرافیان شما تمایلی ندارد.
  • می تواند علت پشیمانی  در رابطه با خیانت باشد.
  • امکان دارد از خیانتی که انجام داده احساس گناه کند .
  • مواجه شدن با دوستان یا خانواده شما باعث می شود که به یاد گناهش بیفتد.
  • پس  هر چقدر دارای صداقت  و درستی باشد.
  • به همان اندازه هم باید عذاب وجدان خود را تحمل کند.

نشانه پرخشاگری در خیانت زن

آن زمان هایی که دارای تفاهم و همدلی با یکدیگر بوده اید تمام شده است.

اخیراً  با انجام دادن هر کاری که شما انجام می دهید مشاجره و شکایت را آغاز میکند.

و از هر بهانه ای برای خراب کردن شخصیت شما استفاده خواهد کرد.آیا زنم به من خیانت می کنه؟

تا بتواند احساس گناه خود را از میان بردارند یا اینکه آن را کاهش دهد.

آیا زنم به من خیانت می کنه؟

خیانت و عیب جوبی در زن خیانتکار

  • از اگر پرداختن به عیب جویی های شما به صورت یک عادت شده است.
  • کمی به آن دقت کرده و مشاهده کنید که چه اتفاقی در حال رخ دادن می باشد.
  • یکی از علائم آغاز شدن خیانت ایجاد شدن شخص جدید در سر راه می باشد.
  • که امکان دارد از سمت او  به عنوان یک همکار یا دوست قدیمی معرفی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.